حالا کدوم بلاگر رو انتخاب کنم؟؟!؟ - یک نفس عمیــــــــــق EmamHadi
سفارش تبلیغ
صبا ویژن































یک نفس عمیــــــــــق

در قسمت قبل گفتم چی شد که ما وبلاگ زدیم؟؟  Helloحالا تازه اول ماجرا بود! آخه من تا اون موقع هیچ اطلاعی از وبلاگ نویسی نداشتم! اصلا تعریف درستی هم نداشتم!

اول از همه شروع کردم به سِرچ کردنComputer! هرچی بلاگر ایرانی (فارسی) وجود داشت + یه چند تا هم خارجی.. رو لیست کردم!!! یه هفته ای طول کشید تا توی همشون عضو بشم و یه وبلاگ هویجوری بسازم تا با داشبورد یا همون مدیریت وبلاگ آشنا بشم و سر در بیارم که چیه و چه خبره و یه پُست ارسال کنم و ببینم چی میشه!!

از خیلیا شون از همون اول بَدَم اومد مثه آفتابلاگ و رُزبلاگ! دوسِشون نداشتم!!خیلی جوگیر وردپرس و بلاگر شدم ولی فردایی که وبلاگمو ساختم دیدم ف ی ل ت ر شدن! کلی تو ذوقم خورد! خلاصه از مجموع همگی که زیاد یادم نیست که چرا از لیستم حذف شدن... موند: بلاگفا - پرشین بلاگ - پارسی بلاگ. (نخندین از دلائلم) یکی دو هفته در هر سه تاشون ادامه دادم...

بلاگفا زودتر حذف شد چون با میزکارِش مشکل داشتم و برای تازه کاری مثه من زیاد راحت نبود! ولی چون اسم بلاگفا رو زیاد شنیده بودم خیلی تلاش کردم خودم رو موندگار کنم ولی اصلا برام دلچسب نبود! از قیافه بی روحش بَدَم میومد! و بالاخره بعد از دو هفته از دور خارج شد !

بین پرشین بلاگ - پارسی بلاگ رقابت تنگاتنگ بود که در پست بعدی تفاوت هاشون رو میگم...



نوشته شده در دوشنبه 91/1/7ساعت 7:18 عصر توسط ✿ نفیس ✿ نظرات ( )

001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015

آخرین مطالب

پرنسس کوچولوی صورتی من
مینویسم برای قاصدکم...
چ حس خوبیه... حس مادر شدن...
...... 92.8.29 ......
یه خورجین حرف دل! + سینماگراف های زیبا
کافی است انار دلت ترک بخورد ...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : TopBloger.com