به خدا عاشقم؛ دلی دارم / دلِِِِ پابندِ مشکلی دارم ... - یک نفس عمیــــــــــق EmamHadi
سفارش تبلیغ
صبا ویژن































یک نفس عمیــــــــــق

امشب مامان و بابا کنار بقیع دعای کمیلشونو میخونن...

چقدر هوائیم.. چقدر دل تنگم..

ای مدینه!... ای مدینه صدایم کن امشب!

امشب مامان و بابا کنار بقیع دعای کمیلشونو میخونن...  چقدر هوائیم.. چقدر دل تنگم..  ای مدینه!... ای مدینه صدایم کن امشب! ای مدینه! صدایم کن امشب.......................پر زشور و نوایم کن امشب  ای مدینه! دلم تنگِ تنگ است............ای مدینه! چه جایِ ِ درنگ است؟  من گلی در تو دارم مدینه!............................روز و شب بیقرارم مدینه!  سینه ام از غمش چاک چاک است...........ای مدینه! گلم زیرِ خاک است  تا بیاید امانت نگهدار........................................ای مدینه خدایت نگهدار.  متن کامل شعر "غریب مدینه" رو اینجا بخوانید!

ای مدینه! صدایم کن امشب.......................پر زشور و نوایم کن امشب

ای مدینه! دلم تنگِ تنگ است............ای مدینه! چه جایِ ِ درنگ است؟

من گلی در تو دارم مدینه!............................روز و شب بیقرارم مدینه!

سینه ام از غمش چاک چاک است...........ای مدینه! گلم زیرِ خاک است

تا بیاید امانت نگهدار........................................ای مدینه خدایت نگهدار.

متن کامل شعر "غریب مدینه" رو اینجا بخوانید!

.

.

.

دلم آسمان میخواهد...



نوشته شده در پنج شنبه 90/8/5ساعت 6:14 عصر توسط ✿ نفیس ✿ نظرات ( )

001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015

آخرین مطالب

پرنسس کوچولوی صورتی من
مینویسم برای قاصدکم...
چ حس خوبیه... حس مادر شدن...
...... 92.8.29 ......
یه خورجین حرف دل! + سینماگراف های زیبا
کافی است انار دلت ترک بخورد ...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : TopBloger.com