کلااااااااااااااغ ؟ پــــــــر! - یک نفس عمیــــــــــق EmamHadi
سفارش تبلیغ
صبا ویژن































یک نفس عمیــــــــــق

*یادداشت برگزیده در پارسی نامه

گفتند : کلاغ ؟ شادمان گفتم : پــــــــر!  گفتند : کبوتر آسمان ؟ گفتم : پــــــــر!                      گفتند : خودت ؟...به اوج اندیشیدم                  در حسرت رنگ آسمان گفتم : پــــــــر!   گفتند : مگر پرنده ای؟ خندیدم  گفتند : تو باختی! و من رنجیدم                       در بازی کودکان فریبم دادند                 احساس بزرگ پر زدن را چیدند!  آنروز به خاک آشنایم کردند،    از نغمه پرواز جدایم کردند،                       آن باور آسمانی از یادم رفت!                  در پهنه ی این زمین رهایم کردند  حالا همه عزم پر گرفتن دارند!    دستان مرا دوباره می آزارند!                       همراه نگاه مات و بی باور من                   از روی زمین به آسمان می بارند  گفتند : پرنده ای! گریه ام را دیدند      دیوانه ی خاک بودم و فهمیدند                      گفتم : که نمی پرم، نگاهم کردند                            بر بازی اشتباه من خندیدند!

گفتند : کلاغ ؟ شادمان گفتم : پــــــــر!

گفتند : کبوتر آسمان ؟ گفتم : پــــــــر!

                    گفتند : خودت ؟...به اوج اندیشیدم

                در حسرت رنگ آسمان گفتم : پــــــــر!

 گفتند : مگر پرنده ای؟ خندیدم

گفتند : تو باختی! و من رنجیدم

                     در بازی کودکان فریبم دادند

               احساس بزرگ پر زدن را چیدند!

آنروز به خاک آشنایم کردند،

  از نغمه پرواز جدایم کردند،

                     آن باور آسمانی از یادم رفت!

                در پهنه ی این زمین رهایم کردند

حالا همه عزم پر گرفتن دارند!

  دستان مرا دوباره می آزارند!

                     همراه نگاه مات و بی باور من

                 از روی زمین به آسمان می بارند

گفتند : پرنده ای! گریه ام را دیدند

    دیوانه ی خاک بودم و فهمیدند

                    گفتم : که نمی پرم، نگاهم کردند

                          بر بازی اشتباه من خندیدند!



نوشته شده در جمعه 90/2/2ساعت 10:47 عصر توسط ✿ نفیس ✿ نظرات ( )

001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015

آخرین مطالب

پرنسس کوچولوی صورتی من
مینویسم برای قاصدکم...
چ حس خوبیه... حس مادر شدن...
...... 92.8.29 ......
یه خورجین حرف دل! + سینماگراف های زیبا
کافی است انار دلت ترک بخورد ...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : TopBloger.com